آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

شعر ( ۲ )

به نام خدا

کوچه

تموم طول کوچه رو به عشق تو طی میکنم

فروردین میلادمو ، بی تو دارم دی میکنم

هنوز توی گذشته هام ، تو کوچه همراه منی

ازت ی دنیا ممنونم ، به رویا هام سر می زنی

کوچه بدون تو برام ، ی قبر بی هویته

این شهری که شهر منه ، فقط ی غربته

قدم قدم تو این کوچه ، ی زخم از اون چشات دارم

نیستی و جای شونه هات ، رو دیواراش سر می زارم

تو قفس سینه ی من ، ی قلب مرده می زنه

به جای خاک این زمین ، ی دنیا غم روی تنه

کوچه بدون تو برام ، ی قبر بی هویته

این شهری که شهر منه ، بی تو فقط ی غربته

نوشته شده در 90/4/ ۳۱، توسط  حامد جلیلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد