آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

فقط چند لحظه

به نام خدا

برای چند لحظه

( افسرده 2 )

من اصولا خیلی بدشانسم تو فامیلامونم تنها کسی که به گفته ، همه بدبیاری زیادی داره منم ( سیزده ام ) .

تو طالع بینیم مرد عاشقی هستم ( متولد فروردین ) واین جورییم هست خیلی زود عاشق میشم خیلی زود دل شکسته میشم از همه ، از زندگی ، از خونوادم اما بازم سرپام الان خیلی وقته که افسردگی گرفتم اما بازم دارم به این زندگی نحس خودم ادامه میدم ، اما این طور زندگی کردنو اصلا دوست ندارم .

همیشه برای براورده کردن آرزو هام همه سعیمو کردم اما هیچ وقت به نتیجه نرسیدم شایدم مصلحت بوده این طوری بشه شایدم حقم نبوده.

دیگه نمی تونم تحمل کنم ...

خدایا منو بیار پیشه خودت تا از این دنیا و مردمش رها بشم دیگه هیچی ازت نمیخام ، همیشه پیشم بودم بهم کمک کردی ،  اما من دیگه از خودم خسته شدم تقصیره هیچ کسی نیست ، منو ببخش ...

ترک دنیا و زمانه می گویم به خاطر عشق یار

یار ترک من کرد از برای دنیا و زمانه

خدایا ...

دلتنگی برای نو بهار زندگیم .

خدایا من تا اونجا که تونستم به مردمت کمک کردم حتی بعضی وقتا از حقم گذشتم تا به اصطلاح به دوستم کمکی کرده باشم اما وقتی من دچار مشکلی شدم انگار نه انگار که منی هم وجود دارم ، همین جوری بود که کم کمک از این دنیا دل زده شدم ، اگه الان بگن پاشو بریم وقتت تموم شده ، با خوشحالی می رم ، می رم پیشه خدا ...

من عاشقم ، فقط عاشقه تنهاییم ، عاشق سکوت. همیشه تنها بودم و جزئی از گوشت و خونم شده ، از اولم همه مشکلاتمو خودم حل کردم هیشکی پیشم نبوده .

خدایا منو ببخش ، خیلی دوست دارم خدا ...

دلم گرفته از این همه غم مثل شمعی میسوزه کم کم .

تنها امیدم که نا امیده ، امیده من دوباره ته کشیده لحظه به لحظه فکر نا امیدی ، این لحظات امونمو بریده .

اون که می گفت با دستای  دل من از قفس بی کسی آزاد شد، چی شد که با گریه من شاد شد  با شبنم اشک مرا  باد شد 

 از وقتی رفت ی روز خوش ندیدم  خاستم دلم  ی  گوشه ای بمیره ، خسته شدم  چه  انتظار سختی  یکی  بیاد  جونه  منو  بگیره   ، قلب  من  از  تپیدنش خسته شد  نبضم  با  ضربه  های  من  کوس مرد ، قلب من  از خستگی  خوابش  گرفت  این  دله  نا  امیده  مایوس  مرد .

اینم چند خط از ترانه ضربان معکوس از هنجره طلایی ایران ( محسن یگانه ) امیدوارم هر جا هستین خوب و خوش باشین ، ازتون متشکرم که باهام همراه بودین ، حامد .

نوشته شده در 90/4/ ۳۱ ، توسط حامد جلیلی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد