آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

لطفا دعا کنین

به نام خدا لطفا دعا کنید ... ( خواهش می کنم ) سلام دوستان عزیز ، امیدوارم هرجا که هستین ، خوب و خوش باشین . می خوام ی داستان واقعی براتون تعریف کنم ، باهام همراه باشین . الان ده ساله که ی خانومی با عملی که انجام داده ، داره درد میکشه ... درست از 10 سال پیش شروع شد ، اون موقع هم این همه دکتر مجرب با بیمارستانای خوب نبود ، اما بازم این خانوم هر روز دردش بیشتر می شد تا ی سال این جوری پیش رفت و هر روز دردش بیستر می شد ، البته تو این مدت به دکترای شهرشون مراجعه کرد اما نتونستن کاری براش بکنن .

سال 81 بود که رفت پایتخت برای معالجه اونجا فهمیدن که کلیه هاش از کار اوفتاده و نیاز فوری به کلیه داره ، خانوادشم هر کاری می تونستن براش کردن اما گروه خونیش فرق می کرد ، اعلامیه دادن ،  تو بیمارستانم اسم نوشتن ، اما از شانس بدش کلیه ای براش پیدا نشد ...

چند ماه همین جوری تو بیمارستان بستری شد ، مادره خانومه خیلی براش دعا می کرد ، یعنی همه براش دعا می کردن تا این که از طرف خدا ی نفر خییر، از طرفای دور از تهران پیدا شد بعد از انجام آزمایشات همه خوشحال شدن چون گروه خونیش با گروه خونی خانوم داستان یکی بود .

بعد از انجام همه آزمایشات و مطابقت با هم دیگه عمل انجام شد ، بعد از چند ماه برگشت خونه ، خدا رو شکر ... .

خدا خیلی مهربونه هر چی ازش بخوای اگه از ته دل باشه برات انجام می ده ، حتی اگه غیر ممکن باشه .

الانم بعد از ده سال هنوز از قرص و آمپول استفاده می کنه ، تازگیا هم خیلی مریض احواله ، خیلی هم دکتر رفته اما بازم خوب نشده ...

خب حالا موضوع رو گرفتید ... براش دعا کنین ، تا هرچی از خدا می خاین بهتون بده  ، خواهش می کنم براش دعا کنین  ، چون می دونم خیلی دل پاکین .

 ( خیلی ازتون ممنونم ، حامد ) .

نوشته شده در 90/5/ ۳ ، توسط حامد جلیلی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد