آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

یادم باشد ...

  • یادم باشد که دیگران را ناراحت نکنم
  • یادم باشد که دیگر ناراحت نشوم
  • یادم باشد بتوانم ببخشم
  • یادم باشد که سنگ دل نباشم
  • یادم باشد به فکر دوستانم باشم
  • یادم باشد کجا قرار دارم
  • یادم باشد که غمگین نباشم ... که نمی توانم !
  • یادم باشد حرف های دلم را به هرکس نگویم
  • یادم باشد که به خودم اهمیت بدهم
  • یادم باشد که بعضی اوقات دلم را گرد گیری کنم
  • یادم باشد که برای مادرم بیشتر وقت بگزارم
  • یادم باشد که هرکس ارزش دیدن ندارد
  • یادم باشد هرکی ارزش ابراز علاقه را ندارد
  • یادم باشد که خود نمایی نکنم
  • یادم باشد که ماجراجو باشم تا محتاط
  • یادم باشد من تنها هستم
  • یادم باشد به کسی اعتماد نکنم
  • یادم باشد مزاحم نباشم
  • یادم باشد جوان هستم
  • یادم باشد فقط خدا را دارم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد