آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

بیا

دارم میمیرم خب این حرف دیروز ، امروز یا فردام نیس ،،،،، خیلی وقته به این حرف رسیدم

خیلی وقته دنبال یکی میگردم به حرفام گوش کنه

آخه می دونین ؟؟؟

هرکی بهم رسیده حرف داشته ی دنیا حرف که تو اون من فقط نقش ی شنونده رو داشتم نه بیشتر ......

از شنیدن دیگه خسته شدم

میخام حرف بزنم

میخام بگم منم هستم هنوز زندم نمردم

اما ...

 الانا هر چی بد شانسی میارم میندازم گردن تقدیر ................

شاید تقدیر نبوده سرنوشتم نبوده و از این حرفا .........

نمی دونم شاید شما از زندگیتون لذت ببرین ....

شاید من براتون ی نفر منفی و دل آزرده به نظر بیام .،،،،،،،،،،، ولی این جوری نیس !!!

خدا ببین من هنوز رو زمینم ،،،،،،، ........ فقط تو رو دارم باهاش درد و دل کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد