آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

در باره مشاوره راه سبز زندگی

کاربران و دوستان عزیز  راه سبز زندگی سلام.

بعضی از شما عزیزان با من محمد جانبلاغی تماس می گیرید یا ایمیل می فرستید و می گویدکه آقای جانبلاغی شما چرا اینقدر پولکی هستید؟

چـرا برای مشاوره 10 تومان بپردازیم؟ و از این جور حرف ها...

ولی دوستان عزیز شما که با من محمد جانبلاغی تماس می گیرید.:: شما مشتری فکر و ایده من هستید ::‍.

بزرگ ترین سرمایه من فکر من است.من فکر ها و ایده های خود را به شما می فروشم.

در زندگی ما انسان ها هیچ چیز مجانی به اعتقاد من محمد جانبلاغی وجود ندارد.

حتی حرف زدن ما هم مجانی نیست.

یه بار شما با من سلام و علیک کنید اگر من دفعه دیگر سلام نکردم شما هم نمی کنید..

اگر یه بار رفتید خونه یکی و اون نیومد خونه شما; شما هم دفعه بعدی نمی روید...

این ها قانونه زندگی....

+پی نوشت1: دوستان عزیز همچنان که کماپیش اطلاع دارید مشاوره در روزهای دوشنبه کاملا رایگان است.

+پی نوشت2: در ظمن فکر نکنید اگر من پیش مشاور بروم یعنی من دیوانه و... هستم.این بدان معنی است که من مشکلی دارم.

و این مشکل به معنی دیوانه بودن نیست.یعنی من می توانم بهتر از اینی که هستم باشم.اینم خودش یه مشکله.

+پی نوشت3: قابل توجه کمپانی های بزرگ .:: جهت فروش محصولات یا تکنیک های فروش-بازاریابی(نه ویزیتور) و...::‍. می توانند با من محمد جانبلاغی مشاوره کنید.

عشق آرامش و دوستی را برای شما آرزومندم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد