آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

تای چی به درمان افسردگی و تقویت حرمت نفس کمک می‌کند

محققان دریافته‌اند که ورزش رزمی تای چی می‌تواند افسردگی را بهبود بخشیده و سبب تقویت حرمت نفس شود.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، به گفته پژوهشگران؛ تمرین حرکات دقیق این ورزش همچنین به کاهش استرس و اضطراب کمک می‌کند.

متخصصان می‌گویند؛ میلیو‌نها نفر در سراسر دنیا هر روز صبح این ورزش را تمرین می‌کنند و بسیاری از آنها معتقدند که این تمرینات هم برای سلامت جسم و هم سلامت روان انسان مفید هستند. این ورزش بویژه در چین متداول است؛ به طوری که بسیاری از مردم این کشور هر روز صبح در پارکها، این حرکات آرام و هدفمند را انجام می‌دهند. این ورزش رزمی با هدف ارتقای آرامش و بهبود تعادل و قدرت و تکامل طراحی شده است.

روزنامه تلگراف در این باره نوشت: محققان روی نتایج 40 پژوهش انجام شده در خصوص تاثیرات تای چی بر انسان مطالعه کرده‌اند.

در تحقیقات پیشین، ضمن این که اثرات مثبت روانی این ورزش شناسایی شده اما در عین حال تاکید شده که انجام مطالعات بیشتر در این زمینه ضروری است.

دکتر چنچن وانگ از دانشکده پزشکی دانشگاه توفتز در ماساچوست و دستیاران وی این بررسی گسترده اخیر را انجام داده‌اند.

به گزارش ایسنا، تای چی نوعی تمرینات رزمی چینی است که برای بهبود سلامتی، افزایش طول عمر و آرامش روحی انجام می‌شود.

این ورزش در رده ورزشهای رزمی ملایم قرار دارد و باعث می‌شود تا عضلات بدن با انجام تمرینات نرم و ساده، انعطاف‌پذیر و قوی شوند، درست برعکس ورزش‌های رزمی سخت که با فشار و شدت تمرین، عضلات را تقویت می‌کنند.

تمرینات و نرمش‌های تای چی با حرکات کند، آرام و معمولا به صورت گروهی هنگام صبح انجام می‌شوند. متخصصان معتقدند که تمرینات تای چی به صورت دسته جمعی، اثر بهتری نسبت به تمرینات فردی آن دارد.

حرکات هماهنگ تای چی، جسم و روح را متحول ساخته و در نتیجه کارآئی ما را در زندگی بالا می برد و از آنجایی که حرکات آن بسیار آرام است، باعث ذخیره انرژی شده و به تمرکز ما کمک می‌کند و باعث افزایش کارآیی فرد در تمامی ابعاد زندگی شخصی و اجتماعی می‌شود. بعلاوه هر فردی در هر گروه سنی می‌تواند از مزایای این تمرینات بهره‌مند شود. تای چی به دلیل نقش مهمی که در سلامتی انسان دارد، بسیار حائز اهمیت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد