آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

سحر خیز باش تا کامروا شوى

 شاید شما هم از آن دسته افرادى باشید که صبح با عجله از تخت خود بیرون مى پرید و با فریاد دوباره دیرم شد در اسرع وقت آماده شده و از خانه بیرون میزنید. نه صبحانه اى خورده اید و نه ذره اى از تمرینات ورزشى را که براى سلامتى تان توصیه شده انجام داده اید. راستى تا به حال فکر کرده اید که چنان چه صبح کمى زودتر از خواب بیدار شوید چه تاثیرات مثبتى مى توانید در زندگى خود به وجود بیاورید؟ از فواید سحر خیزى چیزى شنیده اید؟ امروزه با وجود خستگى هاى روزمره اى که براى همه افراد جامعه در طول روز به وجود مى آید. صبح هنگام زمانى که چشمان خود را باز مى کنند آرزو مى کنند که فقط چند دقیقه دیگر بخوابند. در نهایت اخم و بیحالى از جا بر مى خیزند و تا شب شاید این حالت ادامه دار باشد. درصورتى که اگر صبح ها اندکى زودتر از خواب بیدار شوند تاثیرات شگرفى در زندگى خود آشکارا مى بینند. بنابراین با توصیه هاى زیر فقط چند قدم مانده تا سحرخیز شوید و سحرخیز هم باقى بمانید. یکى از مهمترین فواید سحرخیزى آرامشى است که در ساعت هاى اولیه صبح وجود دارد. یکى دیگر از فواید این کار خوردن صبحانه است که تاثیر بسیار شایانى بر سلامت جسمى شما خواهد داشت. از دیگر فواید آن میزان بهره ورى شما از آن روز است. چرا که شما هم سرحال تر خواهید بود هم زمان بیشترى دارید تا کارهاى خود را به انجام برسانید.

چند پیشنهاد :

۱- هر روز کمى زودتر از بقیه روزها از خواب بیدار شوید (مثلا ۱۰ دقیقه)تغییرات زیاد ممکن است شما را براى همیشه از سحر خیزى منصرف کند. این کار را تا چند روز ادامه دهید و هر روز زودتر از دیروز بیدار شوید تا به زمان دلخواهتان برسید.
۲- هرگز در رختخواب مطالعه نکنید. بکوشید تا در لحظاتى قبل از خواب آرامش بگیرید تا خواب آسوده اى داشته باشید.
۳-سعى کنید چند ساعت قبل از خواب چیزى نخورید زیرا باعث راحت تر خوابیدنتان مى شود.
۴- شبها زودتر به رختخواب بروید و ساعت زنگدار خود را دورتر از محل خواب قرار دهید تا صبح مجبور شوید از محل خواب فاصله بگیرید اینکار باعث مى شود که خواب از سرتان بپرد. زمانى که بیدار شدید هرگز به رختخواب برنگردید و اینکار را به هیچ عنوان براى خود توجیه نکنید.
۵- اگر موفق شدید براى خود جایزه تعیین کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد