آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

حالا که دوست دارم ...

حالا که تو دوستم نداری چه کنم؟ ...با درد بزرگ بی قراری چه کنم؟

 

گیرم که کنم عشق تو از سینه برون ...با این همه زخم یادگاری چه کنم؟

 

نیست ترسم فقط از تنهایی ...با حسرت تلخ این جدایی چه کنم؟

 

پر بود هوای دلم از دلتنگی ...گفتی که کنم دل از تو خالی چه کنم؟

 

اینجا که نفس کشیدنم اجباریست ...با قصه ی جبر زندگانی چه کنم؟

 

رفتی و شدم من پر از این فکر غریب ...حالا که تو دوستم نداری چه کنم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد