آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

شیوع دیابت بارداری در بانوان

عضو مرکز تحقیقات سلامت زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بالاتر رفتن میزان شیوع دیابت بارداری در بانوان خبر داد.

به گزارش فارس، فریده اخلاقی اظهار کرد: از جمله عواملی که سبب بروز این نوع دیابت در افراد می‌شود بارداری در بالای 27 سالگی است.



وی در ارتباط با دیگر عوامل ابتلا به دیابت بارداری تصریح کرد: عواملی مانند چاقی، افزایش وزن، سابقه تولد نوزادان با وزن بیش از چهار کیلوگرم، سابقه سقط جنین و سابقه دیابت در اعضای فامیل از جمله مواردی است که می‌تواند احتمال ابتلا به دیابت بارداری را در افراد افزایش دهد.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به دیگر بیماری‌های شایع در بانوان خاطرنشان کرد: اختلالات قاعدگی و عفونت‌های واژینال از دیگر مشکلات شایع در میان بانوان است.

اخلاقی تغذیه بد را عامل بسیاری از بیماری‌های زنان دانست و ادامه داد: به عنوان مثال تغذیه بد در افراد ایجاد چاقی می‌کند و چاقی احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف زنان مانند اختلال متابولیسم، دیابت تیپ 2 و دیابت بارداری و بروز ناباروری می‌شود.

وی در این راستا افزود: همچنین در برخی از موارد تغذیه بد سبب لاغری و کم شدن ریز مغذی‌ها در بدن می‌شود و کمبود این مواد سبب به وجود آمدن تغییر در متابولیسم سلولی می‌شود.

عضو مرکز تحقیقات سلامت زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به روش‌های پیشگیری از بیماری‌ها در زنان تصریح کرد: بهترین روش پیشگیری از بیماری‌های زنان پیشگیری از تماس‌های جنسی ناسالم و رعایت عفاف است.

اخلاقی در ارتباط با دیگر راهکارهای پیشگیری از بیماری‌های زنان تصریح کرد: رعایت بهداشت شخصی در مورد سیستم ژنیتال و توجه به علائم ایجاد شده در این سیستم از راهکارهای مناسب برای پیشگیری از بیماری‌های زنان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد