آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

انگار یک رویا...

می­نشینم

پاهام را دراز می­کنم

این پام را می­اندازم روی آن یکی

فایده ندارد

لم می­دهم

خمیازه می­کشم

فایده ندارد

می­خوابم

چشم­هام را می­بندم

وانمود می­کنم که خوابیده­ام

فایده ندارد

خستگی­ام را در نمی­کنند

نه این کاناپه

نه این تخت خواب

هیچ­کدام­شان

من از روزگار خسته­ام

و تا تو نخواهی

تا تو نباشی که من سرم را روی پاهات بگذارم

تا تو نباشی که چای دارچین دم کنی

خستگی­ام در نمی­شود

نگاه

من بی تو

انگار کوه کنده­ام

انگار یک رویا شده­ای

در عصرهای زمستان

یک رویای بی پایان

یک رویای بی باران

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
شاعر چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:36 http://www.bermodachat.blogfa.com


www.aryaface.ir
با سلام خدمت شما دوست عزیز از شما دعوت به عمل میاد تا از سایت تفریحی برمودا چت
و جامعه مجازی اریا دیدن فرمایید خوشحالیم از اینکه اولین نیستیم ولی بهترین میشیم
تبادل لینک ... عضویت در خبرنامه ...کسب درامد مطمین ....مدیر فعال پذیرا هستیم..
دوست عزیز مارو با اسم برمودا چت لینک کن وبگو با چه اسمی لینکت کنم
http://www.bermodachat.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد