آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

زرنگ باشید !

من محمد جانبلاغی ساعت ۲ از محل کارم خارج شدم و چون نیم ساعت وقت داشت تا به محل کار دوستم بروم، تصمیم گرفت با همان ۱۵ هزار تومانی که در جیب داشت ناهار ارزان قیمتی بخورم و راهی شرکت شوم.
چند رستوران گران قیمت را رد کردم تا به رستورانی رسیدم که روی در آن نوشته شده بود: ”ناهار همراه نوشیدنی فقط ۱۵ هزار تومان”.
من معطل نکردم، داخل رستوران شدم و یک پرس اسپاگتی و یک نوشابه برداشتم و سر میز نشستم.
گارسون برایم دو نوع سوپ، سالاد، سیب زمینی سرخ کرده، نوشابه اضافه، بستنی و دو نوع دسر آورد و به اعتراض من توجهی نکرد که گفتم: ”ولی من این غذاها رو سفارش ندادم.”
گارسون که رفت من شانه ای بالا انداختم و گفتم: ”خودشان می فهمند که من نخوردم!”
اما من موقعی فهمیدم که این شیوه آن رستوران برای کلاهبرداری است رفتم جلو صندوق و متصدی رستوران پول همه غذاها رو حساب کرد و گفت ۱۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان .من معترض شدم: ”ولی من هیچ کدوم رو نخوردم!” و مرد پاسخ داد ”ما آوردیم، می خواستین بخورین!”
من که ختم زرنگ های روزگار بودم، سری تکان دادم و یک ۱۵ هزارتومانی روی پیشخوان گذاشتم و وقتی متصدی اعتراض کرد، گفتم: ”من مشاوری هستم که بابت یک ساعت مشاوره ۱۵ هزار تومان می گیرم.”
متصدی گفت: ”ولی ما که مشاوره نخواستیم!” و من پاسخ دادم: ”من که اینجا بودم! می خواستین مشاوره بگیرین!”
و سپس به آرامی از آنجا خارج شد
.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد