آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

زنان روزانه چند جمله مثبت به همسرشان بگویند!

یک روانشناس با تأکید بر بیان جملات مثبت توسط زنان به همسرشان و حمایت و پشتیبانی از آنها، این رفتار را در داشتن زندگی شاد مؤثر و نقش رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما را در آموزش این رفتارها به مردم مؤثر دانست.

 الهه محمد اسماعیل  اظهار داشت: بیان احساسات از سوی افراد به ویژه پدر و مادر می‌تواند در بروز این رفتار از سوی کودک نیز موثر باشد.
وی افزود: متأسفانه در برخی مجموعه‌های تلویزیونی نقش اول را زنی ایفا می‌کند که مدام بر سر همسرش داد و فریاد می‌کند و این می‌تواند بیان احساسات منفی را به خانواده‌ها آموزش دهد.

وی ادامه داد: انسان‌ها از حقوق مساوی برخوردارند و توجه به احساسات هر 2 جنس مهم و در دین مبین اسلام به آن تأکید شده است. از طرفی زنان با رعایت احترام نسبت به همسران می‌توانند به حفظ بهداشت روانی مردان کمک و در کاهش استرس‌های آنها موثر باشند.

این متخصص بهداشت روان تصریح کرد:‌ والدین می‌توانند در حضور فرزندان رفتارهایی انجام دهند که حاکی از احترام است و علاقه را نشان می‌دهد.

وی اذعان داشت: البته در بیان احساسات باید حدود مسائل اخلاقی و شرعی در نظر گرفته شود؛ زنان باید با رفتارهای عینی،‌ احترام به همسر و پدر خانواده را به فرزندان نشان دهند.

وی گفت: متأسفانه گاهی دیده می‌شود که مادر خانواده از خرید همسرش به شدت انتقاد می‌کند. به جای انتقاد باید از او تشکر کرده و خسته نباشید بگوییم.
این متخصص بهداشت روان تأکید کرد: احترام به همسر در کلام و رفتار تأثیر مثبت زیادی در روحیه و خلق و خوی او دارد.

وی افزود: مردان از شنیدن جملاتی که احساسات مثبت را بیان و ترغیب می‌کند، خوشحال انرژی و روحیه بالایی می‌گیرند.
این روانشناس گفت: اگر زنان می‌خواهند زندگی شادی داشته باشند، روزانه چند جمله مثبت که ابراز احساسات را در بر دارد به همسرانشان بگویند.
وی ادامه داد: کسانی که دست اندر کار ساخت مجموعه‌های تلویزیونی هستند باید در ساخت مجموعه‌ها به این مهم توجه کنند چرا که صدا و سیما و رسانه نقش موثری در درونی کردن ویژگی‌های مثبت و منفی افراد دارد.
وی خاطر نشان کرد: مردان نیز باید به همسران خود احترام بگذارند چرا که اگر زنی شاد نباشد، همسرش بیشتر احساس ناراحتی می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد