آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

همسرم به طور مخفی از بنده تصویربرداری میکند

شوهرم در خانه برای من شنود و دوربین‌مخفی کار گذاشته است. به همین دلیل من هم حاضر نیستم در خانه‌اش بمانم، چراکه امنیت جانی ندارم. او بارها با دوربین فیلمبرداری و در حالی که استراحت می‌کردم به طور مخفیانه از من و فرزندانم فیلمبرداری کرده است.

شرق: مرد شکاکی که با کار گذاشتن دوربین مداربسته و تجهیزات شنود در خانه، همسرش را فراری داده بود به دادگاه خانواده رفت و خواستار بازگشت او به خانه شد.

این مرد 52ساله که هفته گذشته به مجتمع قضایی خانواده ونک رفته بود، گفت چون در گوشی تلفن همراه همسرش پیامک مشکوک دیده در خانه دوربین مداربسته و میکروفن کار گذاشته است.

وی به قاضی غلامرضا احمدی، دادرس شعبه 271 گفت: حدود 27سال از زندگی مشترک من و همسرم می‌گذرد و ما سه فرزند داریم اما من به همسرم مشکوک هستم.

وی ادامه داد: مدتی قبل وقتی تلفن همراه او را نگاه می‌کردم پیامکی مشکوک دیدم و از آن به بعد تصمیم گرفتم او را کنترل کنم. به همین دلیل چند دوربین مداربسته و میکروفن در خانه و تلفن همراه او نصب کردم تا همه چیز را شخصا تحت نظر بگیرم. من نگران زندگی‌ام هستم و اگر کاری هم می‌کنم به‌ خاطر علاقه زیاد به همسر و فرزندانم است. من آنها را دوست دارم و نمی‌خواهم با پیامک‌های مشکوک زندگی‌ام از هم بپاشد.

در ادامه این جلسه همسر این مرد که در دادگاه حضور داشت، گفت: شوهرم در خانه برای من شنود و دوربین‌مخفی کار گذاشته است. به همین دلیل من هم حاضر نیستم در خانه‌اش بمانم، چراکه امنیت جانی ندارم. او بارها با دوربین فیلمبرداری و در حالی که استراحت می‌کردم به طور مخفیانه از من و فرزندانم فیلمبرداری کرده است.

در طول زندگی مشترک با شوهرم تحت هر شرایطی با او زندگی کردم اما اینکه همیشه با دوربین‌های مداربسته تحت نظر باشم، برایم عذاب‌آور است و نمی‌توانم چنین شرایطی را تحمل کنم. شوهرم مرد بدبینی است و من در خانه او آرامش ندارم. گاهی فکر می‌کنم حتی در مانتوام میکروفن کار گذاشته شده است. چون او هر کاری که من انجام می‌دهم را می‌فهمد.

با ثبت اظهارات این زوج توسط قاضی، وقت دیگری برای ادامه رسیدگی به این پرونده عجیب تعیین شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد