آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

زیبایی برای ازدواج

آیا زیبایی ظاهری زن برای ازدواج مهم است؟ و اگر هست تا چه میزان؟
زیبایی یک امتیاز است و در شیرینی و سعادت زندگی زناشویی تأثیر به سزایی دارد؛ به طوری که لازم است یکدیگر را از نظر اندام، چهره و شکل ظاهری دوست داشته باشند.
زیبایی یک معیار واندازه معین و قانون استاندارد ندارد؛ بلکه تا حدودی به سلیقه افراد بستگی دارد و حتی ممکن است فردی در نظر کسی زیبا باشد و در نظر دیگری زشت. می‏توان گفت زیبایی به اندازه‏ای باید باشد که همدیگر را بپسندند و جذابیت کافی برای همدیگر داشته باشند و هر کدام متناسب با ویژگی‏های خود، دیگری را انتخاب کند. به عبارت دیگر از نظر ظاهری نیز باید کفو همدیگر باشند.

اگر انسانی قیافه ظاهری و اندام همسرش را نپسندد و او را دوست نداشته باشد، ممکن است به طور ناخواسته به او ستم و جفا کند و از او بهانه و ایراد بگیرد و زندگی را بر او تلخ نماید.
زیبایی همسر در حفظ و تقویت عفت و ایمان همسرش تأثیر دارد و اگر شخصی از زیبایی همسرش راضی باشد، چشم، فکر و عملش، متوجه دیگران نخواهد شد و حسرت زیبارویان بیگانه را نخواهد خورد و به دنبال بیگانگان نخواهد رفت و دچار خیانت به همسر نمی‏شود مگر این‏که از فطرت انسانی خارج شده و از ایمان و عفت بی‏بهره باشد.
به هر حال زیبایی یک صفت کمال است که اگر با صفات و معیارهای اساسی مثل تدین، اخلاق، عقل و شرافت خانوادگی همراه باشد، ارزش خواهد داشت و گر نه ملاک اصلی و اولی را نباید زیبایی قرار داد.
بنابراین زیبایی باید در کنار دیگر صفات و معیارها، مورد توجه و بررسی قرار گیرد و به طور مستقل یعنی زیبایی بدون تدین، عفت، اخلاق و... نه تنها امتیازی محسوب نمی‏شود، بلکه آفتی خطرناک است. اگر کسی دین، اخلاق، عفت، اصالت و شرافت خانواگی، عقل و... داشته باشد، آن‏گاه زیبایی برایش کمال، ارزش و امتیاز به حساب می‏آید. سخن خود را با کلامی از پیامبر اکرم‏صلی‏اللّه‏علیه‏وآله به پایان می‏رسانیم. ایشان فرمودند: برحذر باشید و بپرهیزید از سبزه‏ای که بر فراز مزبله و منجلاب روییده باشد! سوءال شد ای پیامبر خدا! سبزه‏زار مزبله و منجلاب چیست؟ فرمود: زن زیبایی که در خانواده پلیدی رشد کرده باشد».1
نظرات 2 + ارسال نظر
mostafa شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:42 http://aloneloveme.blogfa.com

اگر کسی احساست را نفهمید مهم نیست

سرت را بالا بگیر ولبخند بزن
فهمیدن احســاس
کار هر آدمی نیست...!

marpel شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:29 http://marpel17.blogfa. com

سلام وبلاگ خوبی داری.با تبادل لینک موافقی؟

سلام . مرسی ممنون تشکر که سر زدی
مکتب زندگی لینک نمیکند، اگر مطالب رو مفید ارزیبابی میکنید ؛ شما میتوانید ما رو لینک نمائید .
با تشکرکه سر زدین دوست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد