آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

5 بهانه که اهدافتان را تخریب می‌کند

5 بهانه که اهدافتان را تخریب می‌کند

می خواهید به جای شکست با موفقیت به استقبال سال جدید بروید اما همیشه بهانه هایی هستند که سد راهتان می شوند. شاید هم مشکلی برایتان پیش نیامده که جای تبریک دارد. اما از هر گروهی که باشید باید حواستان به این پنج بهانه باشد.

زمان کافی نیست

5 بهانه که اهدافتان را تخریب می‌کند

ما برای چیزهایی که برایمان مهم هستند زمان میسازیم. اگر برای اهدافی که خود را برای رسیدن به آنها آماده کرده اید وقت نگذارید، مشخص می شود آنچنان هم برایتان با ارزش نیستند. باید اهدافی داشته باشیم که برایمان قابل توجه باشند.  

مشکل ما این است که همیشه اهدافی را برای خود تعیین می کنیم که برای دیگران مهم است نه برای ما. وقتی هدف مورد توجه خودمان باشد از رسیدن به آن و نتایجش برای خود و دیگر افراد زندگی مان احساس هیجان می کنیم.


نمی دانم از کجا باید شروع کنم


5 بهانه که اهدافتان را تخریب می‌کند


با وجود کتابخانه ها و اینترنت دیگر بهانه ای وجود ندارد. جایی که اراده باشد، راه نیز هست. این تنها یک جمله معمولی نیست، یک حقیقت است. راه ها زیادی وجود دارد که منابع مورد نیاز خود را تامین کنید تا به هدف خود برسید. اشخاصی را پیدا کنید که به خواسته های شما دست پیدا کرده اند، کتاب بخوانید، جستجوی آنلاین انجام دهید، به کلاس بروید، یک معلم یا مربی خصوصی بگیرید.


این کار هرگز عملی نمی شود


5 بهانه که اهدافتان را تخریب می‌کند


چنین طرز فکری رویاهایتان را می کشد. تجربه های شکست خورده در گذشته بازتاب آنکه هستیم ، یا آنچه امروز قادر به انجامش هستیم نیستند. از تجربیات گذشته درس بگیریم و این بار کاری متفاوت انجام دهیم. طرز فکر منفی در تعقیب هر نوع تصمیمی است که می گیریم و با دیدن اولین نشانه های سختی کار را برای تسلیم شدن آسان می کند.


سخته


شاید کاری که می خواهید انجام دهید آسان نباشد، اما ارزشش را دارد! اگر برای رسیدن به هدفتان قصد ندارید کمی سختی را تحمل کنید پیشنهاد می کنم به اولین بهانه از این لیست برگردید. اگر هدفتان اینقدر ارزش ندارد که سختی بکشید پس اصلا برایتان مهم نیست. اهداف خود را هوشمندانه انتخاب کنید و هدفی را انتخاب کنید که واقعا به وجد می آوردتان.


به تنهایی از پسش بر نمی آیم


خبر خوب این است که مجبور نیستید به تنهایی انجامش دهید! اگر درخواست کمک کنید به شما کمک خواهد شد. هدفی که دارید را با کسانی که میشناسید به اشتراک بگذارید و بخواهید در دستیابی به آن کمکتان کنند. دایره افراد مثبت اندیش را در زندگی خود گسترش دهید. حمایت چه مالی باشد چه روانی فرقی نمی کند وقتی درخواست کنید و آن را بدست بیاورید از نتایجش شگفت زده خواهید شد.


حقیقت این است که اگر به دنبال بهانه باشید، همیشه یکی پیدا می کنید. این بهانه ها واقعیت ندارند، آنها تنها ایده هایی در ذهن ما هستند که میخواهیم وانمود کنیم واقعیت دارند. سوالی که با ورود هرگونه بهانه به ذهن باید از خود بپرسید این است که اگر برعکس این شد چه؟ اگر تمام وقتی که میخواستید داشتید، می دانستید از کجا باید شروع کنید، ایمالن داشتید که این کار به نتیجه می رسد، از نظر روانی آماده ی رویارویی با موانع بودید و بهترین سیستم حمایت را داشتید، دیگر چه چیزی غیر ممکن بود؟

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:36 http://www.ghalameavval.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa

سلام خسته نباشید، سایت زیبا و با مطالب جالبی دارید، خوشحال میشیم باهم تبادل لینک داشته باشیم.
در صورت تمایل میتونید لینک خودتون رو داخل لینکدونی سایت دارالترجمه رسمی قلم اول ، بصورت رایگان ثبت کنید.
در صورت تمایل برای تبادل لینک به آدرس زیر مراجعه کنید.
http://www.ghalameavval.com/links

سپیده عزیز سلام.خوش اومدید.
متاسفانه صفحه اصلی مکتب زندگی تبادل لینک ندارد.
مایل باشید شما در در صفحه مشاوره تحصیلی به آدرس زیر لینک می کنیم.
www.janblaghi.blogsky.com
لطفا ما را با اسم مکتب زندگی لینک کنید.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد