آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

9 نشانه که عشق تان هنوز درگیر رابطه قبلی اش است

ماندن در فکر یک عشق قدیمی

طبیعی است که هر فردی در گذشته خود، روابط عاطفی را تجربه کرده باشد

  

طبیعی است که هر فردی در گذشته خود، روابط عاطفی را تجربه کرده باشد اما زمانی که این اتفاق تاثیرش را در زمان حال نیز می گذارد، آن وقت است که برای زوجین مشکل ساز می شود.

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که احساس کنید عشق زندگی تان، هنوز هم در رابطه گذشته خود دست و پا می زند. اما چگونه باید از این احساس مطمئن شد؟ آیا این احساس آنقدر قوی است که بخواهید رابطه خود را به خاطرش تمام کنید؟  

 

 

ما در اینجا چند نشانه را که ثابت می کند طرف مقابل تان هنوز هم درگیر فرد دیگری است، براتیان آورده ایم.

 

در تماس بودن 

اگر شریک زندگی تان هنوز هم با فردی که در زندگی گذشته اش بوده در ارتباط است، اگر مدام با او حرف می زند، پیغام می فرستد یا ایمیل رد و بدل می کند، بدانید که او هنوز رابطه گذشته خود را تمام نکرده است. مسلما اگر آن دو با هم دو دوست معمولی باشند، هیچ ایرادی ندارد اما اگر رابطه شان نزدیک و نزدیک تر شود، این برای شما یک زنگ خطر است. 

 

او را در شبکه های اجتماعی فالو می کند 

آیا شریک زندگی تان، عشق قبلی اش را در فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر فالو کرده است و مدام پست های او را دنبال می کند؟ آیا نسبت به کارهای او کنجکاو است؟ اگر پاسخ شما مثبت است، بدین معنی است که زندگی عشق قبلی اش هنوز هم برای او اهمیت زیادی دارد.

 

او را ملاقات می کند  

درست است که شما باید به نظر و تصمیمات شریک زندگی تان احترام بگذارید اما اگر او هنوز هم دوست دارد که عشق قدیمی اش را ملاقات کند، نباید اجازه دهید. هر گونه رابطه قبلی را که او بخواهد ادامه دهد، باید زیر نظر شما نیز باشد در غیر این صورت حتما کاسه ای زیر نیم کاسه است. اگر هم قبول نکرد، بهتر است به دنبال فرد دیگری باشید.

 

شما را با نام او صدا می زند 

اگر شریک زندگی تان، شما را بیش از یک بار با نام عشق قبلی اش صدا زد، بدانید که هنوز هم ذهن و قلب او درگیر او است. تنها اسمی که باید بر زبان او باشد، نام شماست و دلیلی ندارد که شما این موضوع را مدام به او گوشزد کنید. پس اگر این اتفاق تکرار شد، خودتان را از این رابطه عقب بکشید.

 

از صحبت کردن در مورد او خودداری می کند 

اگر شریک زندگی تان از گذشته خود حرف نمی زند و نمی خواهد که چیزی از گذشته خود را با شما قسمت کند، این یک نشانه است از این که او هنوز هم رابطه گذشته خود را تمام نکرده است. در واقع اگر صحبت کردن در مورد گذشته برای او سخت باشد، بدانید که او در مرحله گذر است و هنوز هم شکست عشقی اش را هضم نکرده است.

 

شما را با او مقایسه می کند 

آیا زمانی که شما شامی درست می کنید، شریک زندگی تان به جای تعریف و تمجید از شما، می گوید که عشق قبلی اش آن را به گونه دیگری درست می کرده است؟ شاید این موضوع واقعیت زندگی باشد اما زمانی که طرف مقابل تان آن را مدام به زبان می آورد، بدین معنی است که هنوز هم در خاطرات گذشته خود شناور است و قصد جدا شدم هم ندارد.

 

خاطرات گذشته خود را نگه می دارد 

آیا هنوز هم شریک زندگی تان لباس هایی را که نامزد قبلی اش به او هدیه داده، نگه داشته و مدام آنها را می پوشد یا این که عروسک های او را روی تخت اش نگه می دارد؟ این بدین معنی است که او نمی خواهد از خاطرات گذشته خود جدا شود. 

 

با خانواده او در ارتباط است 

اگر هنوز هم شریک زندگی تان با خانواده عشق قبلی اش یا حتی با دوستان او در ارتباط است، بدین معنی است که او می خواهد ارتباط خود را حفظ کند. شاید هم هنوز امید دارد که به کمک آنها رابطه شکست خورده خود را باز گرداند. در این صورت بهتر است که خودتان را از این رابطه بیرون بکشید. 

 

گفتگویتان حول محور گذشته است 

اگر احساس می کنید که همیشه شخص سومی موضوع گفتگوهای شماست، بهتر است خیلی جدی با طرف مقابل تان صحبت کنید و اگر پس از آن همچنان به کار خود ادامه داد، بهتر است شما هم به لیست خاطرات او اضافه شوید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد